wtorek, 9 października 2012

ODCINEK 1

Siema ludzie ! :D
Oto mój pierwszy post :) Mam nadzieje, że się spodoba
Zachęcam oczywiście do komentowania ! ;)
**************************************


    Mam na imię Dominika i nie dawno skończyłam 18 lat. Jestem zwariowaną dziewczyną, posiadam swój własny unikatowy styl, nie lubię chodzić ubrana jak każdy inny.  Co jest we mnie takiego, niezwykłego? Chyba są to niebieskie włosy i mój nadzwyczaj kolorowy ubiór, nic na to nie poradzę, zbyt kocham kolory żeby z tego zrezygnować. Nie jestem jedną z tych osób, które lubią ozdabiać swoje ciało za pomocą tatuaży, a kolczyki tylko posiadam w uszach i jeden w wardze. Uwielbiam pomagać ludziom i zwierzętom, sprawia mi wielką radość uśmiech osoby, której pomogłam. Jestem dość wrażliwą osobą na słowa, wieczorami zdarza mi się płakać, bo nie jestem zbyt akceptowana przez rówieśników i ze strachu, że nie znajdę osoby, która będzie mi bliska, lecz na moją rodzinę nie mam, co narzekać, jestem kochana i akceptowana przez nich w stu procentach. Ludzie na ulicy omijają mnie łukiem, co dla mnie jest bardzo przykre, lecz nie mam zamiaru zmieniać się dla innych, ponieważ to powinno działać w obie strony.
*
Była sobota, i krzątałam się po domu bez celu, nie miałam się gdzie podziać. W końcu zrezygnowana usiadłam przed telewizorem i włączyłam wiadomości
- Wczoraj o 22: 47 w wypadku samochodowym tragicznie zginęła światowa gwiazda muzyki Pop-Rock Tom Kaulitz oraz jego matka i ojczym. Bliźniaka (Billa Kaulitz) udało się odratować, lecz już nigdy nie ujrzy świata własnymi oczyma.  Osiemnastolatek stracił wzrok na wskutek silnego uderzenia. Chłopak leży teraz w szpitalu, który znajduje się w centrum Berlina. Cały świat ogarnęła rozpacz, z powodu rozpadu zespołu Tokio Hotel i śmierci Gitarzysty.  Fanki nocują przed szpitalem swojego idola i robią wszystko by móc go zobaczyć, lecz ochron nie pozwala na wejście do szpitala niepowołanym. Co teraz stanie się z chłopakiem? W parę chwil stracił wszystko, rodziców brata i najważniejszy zmysł, jakim jest wzrok. Jak sobie poradzi? Tego dowiemy się w najbliższym czasie.

Byłam zaskoczona, strasznie żal mi było chłopaka. Nigdy nie słuchałam muzyki Tokio Hotel, ale podziwiałam go za to, kim jest, i nie wstydzi się pokazać światu swojego JA.
*
Wieczorem, kiedy leżałam już w łóżku rozmyślałam nad wszystkim. Bałam się tego, że nikogo sobie nie znajdę z racji na mój wygląd, pomyślałam nagle o chłopaku, który nagle stracił wszystko, i uświadomiłam sobie, jaką jestem egoistką. Myślę cały czas o wyglądzie i o sobie, a on już nigdy nie spojrzy w lustro i nie zobaczy na ulicy takiej osoby jak ja… Osoba niewidoma patrzy, co znajduje się we wnętrzu człowieka, bo tego, co jest na zewnątrz nie jest w stanie dostrzec, no właśnie…. Chyba wpadłam na pewien pomysł…

Fiziok

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny początek, tylko trochę krótko, no i jak mogłaś zabić Toma?? Ale zapowiada się ciekawie, czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opowiadanie wnioskując po pierwszym odcinku wydaję się bardzo interesujące, tylko szkoda, że tak króciutko . :c Nie pozostaję mi czekać na nic innego jak na kolejny odcinek i cudu, który sprawi, że Bill kiedyś zobaczy wszystko to, co Go otacza. ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się zaczyna, trochę zaskakuje.. Jestem ciekawa co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ALE:
    JAK MOGŁAŚ ZABIĆ TOMA?! T^T
    A Bidon, który stracił wzrok? T^T"
    No cóż, będę czekała na kolejny odcinek, mam nadzieję dłuższy xD"
    A właśnie...powiadamiasz może w jakiś sposób o nowych odcinkach? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Na facebooku http://www.facebook.com/ilovethotel?fref=ts polub i wtedy posty o nowych odcinkach będą się pojawiały na twojej tablicy lub podaj swoje gg ;)

      Usuń
    2. A na fejsie to już lubię xD Ale byłabym jednak wdzięczna za powiadomienia na gg- 12330915 ^o^

      Usuń
  5. Fizioooook! :D Chyba cię kojarzę z Tokiohotel-News :) Fajnie, że piszesz. Serce mi się krajało, jak czytałam... Tom nie żyje (to niewybaczalne! xd), a Billa spotkała taka tragedia... :(
    Polubiłam to na FB, ale jeśli możesz,to informuj mnie na gg - 40698599. Zapraszam też do mnie: http://alles-oder-nichts.blog.onet.pl http://durch-die-angste-in-dir.blog.onet.pl Pozdrawiam, Freiheit

    OdpowiedzUsuń